4. prosince 2011

Co na sebe do divadla?

Ahoj :)

Koukám, že sem občas někdo zavítá, tak bych vám tu chtěla něco napsat.

Včera jsem byla v Brně v městském divadle na představení Jekyll a Hyde. Je to opravdu úžasné představení a komukoliv, kdo má šanci tam zajít, bych to určitě doporučila. :) Ale o tom tu psát nechci.

Přeci jen, jdete do divadla. V minulosti všechny ženy chodily v dlouhých šatech a pánové v obleku. Vím, že toto bylo městské divadlo, ne národní, ale proboha, jak si na sebe někdo může vzít džíny? 

Před otevřením sálu jsem se nestačila divit, co všechno si na sebe dnešní mladí i starší lidé do divadla dokáží obléct. Nejlepší byl pár - mladá slečna, tak 25 let, černé kozačky se špicí, modré džíny, kostkované tričko a mega kabela. Její přítel na tom nebyl o moc lépe, taky džíny, ale aspoň měl svetr v tmavé barvě.

Sem tam někdo překvapil a měl krásné šaty, byla tam spousta slečen v sukních, někdo si dal i práci s účesem.  Ale spíše převažovali ti hůře oblečení. Bohužel nejsem taková, že bych vytáhla telefon a začala vše fotit, takže mi budete muset věřit. :D Svoji fotku taky nemám, ale měla sem na sobě černé šaty pod kolena s zlatým pruhem přes prsa, černé punčochy a černé high heels (ano, moje mamka to okomentovala tím, že jdu spíše na pohřeb, než do divadla). 

Takže prosím, až příště vy půjdete do divadla nebo kdokoliv, koho znáte, dejte si s oblečením trochu práce.

Máte s tímto zkušenosti? Co vy si oblékáte do divadla?

A přeji vám krásnou druhou adventní neděli. :) Máte dárky? Těšíte se na Vánoce?

exxie

10 komentářů:

daniela řekl(a)...

děkuju ti za všechny commenty :)
ale tak třeba ses změřila špatně, kalhoty vypovídají o tom, že jsi zhubla a když ti to řekla i váha, tak se nevymlouvej na to, že se vytáhly :) určitě to tak nebude. mně taky míry říkají, že mám pryč tak cenitmetr, třeba přes boky, ale já mám pocit, že se mi boky změnily k lepšímu více .. takže, musíš věřit prostě tomu, co ti nejvíce vyhovuje a být optimistka, je to lepší. než si říkat, že je to jenom náhoda :)

Markéta řekl(a)...

zbožňuju divadlo, člověk se tam nádherně odreaguje,... já do divadla nosím vždycky šaty, většinou malé černé :-)

Siena in Style řekl(a)...

hodne stesti v blogovani!:)
http://sienastyle.blogspot.com/

XoXo Veronika řekl(a)...

pěkné :) krásný blog,sleduju :) ♥

Erka řekl(a)...

zůčastni se mé první giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

Shaki řekl(a)...

Máš pravdu...když jsem byla naposledy, tak mě hanba fackovala. S přítelem a dalšími asi pěti páry jsme byli nejlépe oblečeni. A to jsem si říkala, že to pojmeme volněji, protože jsme šli jen do pidi divadla na Cavemana.
Když jsem byla, ale naposledy v národním, chtělo se mi ostudou brečet :-( Kde jsou ty časy krásných rób o kterých nám vyprávěly babičky?

Táňa řekl(a)...

je skvělý a já jsem s nim moc spokojená :) poslední dobou má ELLE moc hezké diáře a navíc za cenu včetně časopisu.. za 109 korun.. nekup to :)

Dazzlicious řekl(a)...

Děkuju za radu, někdy si ji dávám a u tohoto mě to vůbec nenapadlo a přitom by to vypadalo stokrát líp, pravda :)

Baab řekl(a)...

to znám, já už se to snažím ignorovat, přijdu si hrozně povrchně, ale... občas co mladý holky (protože babičky neřeším, to ne) dokážou, to je neuvěřitelný

ladylui řekl(a)...

Já myslím, že je to v lidech a v jejich neúctě k ostatním.. Dřív si lidé sebe navzájem vážili, dnes je to bohužel jiné a je to znát i na tomto, ač to spolu zdánlivě nesouvisí..