29. prosince 2011

Testování laků - deník Rovnost 29/12/11

Dneska jsem byla příjemně překvapená, když jsem v novinách na poslední straně objevila testování laků na nehty, a to levnějších i dražších značek. Já osobně z těch 8, co tam mají, mám 4 - Essie, vítěze Dermacol, Maybelline Mini Colorama a S-he. U Essence testovali Multi Dimension, ale to já mám jen colour&go, nebo praskací lak, krycí apod., se kterými jsem na rozdíl od novin spokojena.

Všechno jsem vám to poctivě nafotila a na ukázku přikládám i můj Dermacol lak. Je pravda, že lakování a výdrž je super, ovšem nevím, jaký mají výběr - tenhle můj byl totiž i časopisu :D

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete váš názor, které laky vlastníte vy, nebo vaše jiné oblíbence :)













A můj Dermacol - odstín 11 :)


Souhlasíte s hodnocením laků, nebo máte rozdílný názor? 
Půjdete si po tomto "testu" nějaký lak koupit, nebo vás to naopak utvrdilo v tom, že si lak rozhodněte kupovat nebudete?
Já už chci delší dobu zkusit OPI a tohle mi to jen potvrdilo, tak uvidíme :)


pozn. - pokud si chcete dát toto srovnání na svůj blog, prosila bych o uvedení zdroje.

4 komentáře:

Jola řekl(a)...

u toho Essence mi to moc nesedí ... mě drží dobře :)

tatomymo řekl(a)...

Maybelline nejlepší:). She nejhorší - vůbec nevydrží...

Cookie řekl(a)...

Mne sedi tiez essence super:)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Martina řekl(a)...

super článek, mě laky S-he vyhovují, někdy mi stačí dát i 1 vrstvu a je super, vydrží mi vždy skoro týden.