20. listopadu 2011

:)

Ahoj,

nemám vlastní blog, sice se zajímám o módu a kosmetiku a tomu podobné, ale podle mě je toho už teď moc a můj by zřejmě už neuspěl. :))

Ale jelikož často články komentuji a kolikrát se stalo, že na mě někdo chtěl pak odpovědět, ale neměl kam, tak kdo bude chtít, může sem. :))

mějte se pěkně, exxie

13 komentářů:

evie řekl(a)...

fiha, to mas dobre vymyslene, aby ti mali kam odpovedat:)

misusdvor řekl(a)...

Máš to dobre vymyšlené :)

Simone řekl(a)...

dobře vymyšlené :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj darovala bys si mi prosím ozdobičku,já vim je to otravné taky sem to nesnášela do tý doby než jsem se taky přihlásila:PMoc ráda bych měla aspon nejakou šanci vyhrát,hrozně bych chtěla ten foták,ale pochybuju že by mi ho rodiče koupily
http://vanocni.datart.cz/martina-baresova-si-preje-digitalni-fotoaparat-canon/

exxie řekl(a)...

dekuji holky :D:D nikdy nevite, co po vas kdo bude chtit, nebo kdo vam bude chtit nadat za vas nazor :P
a jasnyy, ozdobicka tam je :D

Lucie Šumová řekl(a)...

Hele já jsem fakt spokojená. :) Kabát je stejný, jen moje fotk aje strašná a focená po tmě a z divnýho úhlu. :D No všechno uvidíte ještě zítra v outfitu na mě a třeba přeci jen změníte názor. :)

Markéta řekl(a)...

na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-)
http://marketatrpisovska.blogspot.com/

The Annette Vogue řekl(a)...

strašně moc děkuju za pochvalu <3 odpovídám na dotaz: k Nicki jsem se dostala přes oficiální profil AnnaLynne McCord,)

Šar řekl(a)...

skvěle vymyšlené;)

Cookie řekl(a)...

to si si riadne super vymyslela:)
Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta k sebe na giveaway kde sa hra o tasku plnu darcekov, zapojit sa mozes tu:
http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

Káťa řekl(a)...

Děkuji za milý komentář:)

Ejdrien řekl(a)...

Skvěle vymyšlené ! :))

XoXo Veronika řekl(a)...

super nápad :)

PS: U mě probíhá giveaway,můžeš zkusit štěstí :)